Woensdag de 30e deel 1

30 januari 2013 - Zell am See, Oostenrijk

Jaaaahhh!!!

We zijn zowaar aangekomen in Zell Am See. Pension Claudia bied ons onderdak met zowaar WiFi. Nu kunnen we ook 's avonds fatsoenlijk internetten in plaats van onderweg. Het bereik is wat mager, dus zit ik in een kledingkast dicht bij de gang.

Vandaag een mooie route gehad, terug over Duitsland en dan weer naar Oostenrijk. Een mooi stuk binnendoor gereden over een verlaten geasfalteerd bos-pad.

De opdrachten waren weer eens wat van betere soort. 10 objecten onderweg zoeken. Dit lukte maar matig, Maar de lol was er niet minder om. Kortom een top dag!

--------------------------------

De auto: Weinig nieuws. We weten wat de oorzaak is waarom de achterklep niet sluit. De klep is niet van de beste staat meer. Het onderste stuk is los van het bovenstuk. Oeps! Kennelijk hebben we klep een keer te hard dichtgegooid. Zat er nog garantie op?

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Tineke:
    30 januari 2013
    hang- en sluitwerk van citroen geeft vaker probelemen...als dat van jullie maar goed is!
  2. Nanda:
    30 januari 2013
    Haa, mannen. Als de klep maar blijft zitten, anders krijgen jullie nog een koud ritje voor de boeg, terug naar Nederland.
  3. Jannie:
    30 januari 2013
    wat geweldig dat jullie al zo ver zijn gekomen,grootse klasse
  4. Anne en alie:
    Wat hartstikke leuk.
    We lachen ons slap om het verslag Evert.
    Veel succes nog
  5. Jannie:
    31 januari 2013
    jim bin volgens mij nog nooit sa fier fan hus west.
    kin jim ut paad wol wer werom fine?
    prachtige foto,s en een geweldig verslag.
    nog folle wille tawinske.
  6. Herman:
    31 januari 2013
    ik bin benijt wat jimmallegearre fjirder beleve.
    Set hem op jonges