Vrijdag de 01e deel 1

1 februari 2013 - Kirchberg in Tirol, Oostenrijk

Ja we zijn er: Appartement Huttman bied ons onderdak, We hebben zowaar geluk dat we wat later zijn, want er is alleen nog een groot exemplaar beschikbaar. De reis zelf eenvoudig vandaag. Een paar vragen over de run die we hebben gehad. Deze kunnen we deels op internet opzoeken. De route was ook makkelijk, ahum. In Slovenië is het even moeilijk opstarten met navigeren. We hebben immers alleen de route beschrijving en we zijn niet de enigen. De gok om gister geen vignet te kopen is de juiste gok. We rijden binnendoor over soms kruip door sluip door straten.

Via de karawankentunnel gaan we terug naar Oostenrijk. In één streep naar ons appartement. Onderweg stellen we de koppeling bij, want we hadden in Slovenië al gemerkt dat het schakellen minder soepel ging en de vrije slag amper aanwezig was. Kennelijk heeft het een en ander zwaar te verduren gehad in de bergen. Het olie pijl is nog steeds keurig op niveau en de olie bus blijft, net zoals de rest van de rit op het dak. Wunderbar!

Onderweg hebben een goede middagmaal genuttigd, met het idee dat het vanavond niet meer hoeft. We hebben voor de avond nog wat Sloveense croisants over.

Enfin. We gaan ons nu opmaken voor het grote eind feest!

1. Tineke:
    1 februari 2013
    ja en feesten is jullie wel toevertrouwd!
    wat een reis, wat een ervaringen...
  2. Jannie:
    1 februari 2013
    maak er een mooi feest van [en net te folle soepe ]
    en een veilige rit terug naar huis.