Vrijdag de 01e deel 2

1 februari 2013 - Kirchberg in Tirol, Oostenrijk

Na een slappe kan koffie ons appartement zijn we op stap gegaan naar de van tv bekende tent: The Tiroler. Hier was het buiten knap rustig met auto's. Nauwlijks lawaai / gejammer / geboemboemboem. Dit komt omdat velen of op loopadstand logeren of een taxi nemen en uiteraard het feit dat er geen parkeerplaats in de directe buurt is en de meesten een eindje wandellen. Wij hebben zowaar geluk en kunnen op kruipafstand de auto parkeren bij de naastgelegen sportzaak voor de deur! Binnen is het ons melden bij de organisatie en dan feestvieren! Er wordt zelfs nog hollandse boerenkoolstampot met unox worst geserveerd boven vernemen wij. Helaas, wij zitten nog vol van de verse gepanneerde schnitzel van die middag. Om 20u begint de prijs uitreiking. Eerst de 3 met de meeste punten. Dan volgt de orginaliteits prijs welk gewonnen wordt door de Tiroler Alfs. Ze hebben, nadat ze echt een mooie auto gemaakt hebben, ook veel symphatie gekregen omdat de auto elke dag weer panne had, maar ze weten het steeds weer op te lossen en door te rijden naar de finish. Na de prijzen barst het echte feest los en we hebben het gezellig gemaakt tot een uur of 24u. We moeten tenslotte de volgende dag ook weer naar nederland. We vernemen van diverse teams dat ze op zondag naar huis gaan, zodat ze zaterdag even kunnen skieën. Morgen staat ons een circa 956km tegemoed. De grootste trip van deze week over alleen maar saaie snelwegen. De trip is ons goed bevallen. De week is omgevlogen en ergens is er een gevoel van: Nog een week Bitte!

StartLjubjlana1StartLjubjlana2

AppHutmann1AppHutmann2

AppHutmann3AppHutmann4

1. Tineke:
    2 februari 2013
    en hier wacht jullie zon en harde wind, weer wat anders!